Box – antrenament de forta in tendinte 2018

Box – antrenament de forta in tendinte 2018
Timp de citire: 3 minute

 

Fiecare an vine cu noi tendinte in materie de fitness. Daca deja nu mai este o surpriza pentru nimeni faptul ca in 2018 ar trebui sa incerci HIIT, yoga si meditatie, boxul – un clasic in sala de sport – este antrenamentul de forta care a castigat cel mai mult teren in ultimi ani.

Pentru a echilibra orele care vin din sfera feminina, precum yoga sau dans, boxul iti aduce o schimbare binevenita in rutina de fitness. Daca le-ai facut pe toate, insa ai nevoie de o schimbare, o ora de altfel de cardio este imperativa pentru evolutia corpului tau.

Box - antrenament de forta in tendinte 2018

Boxul este un antrenament de putere, agilitate si coordonare care iti va modela corpul de sus pana jos si iti va stimula metabolismul pentru a arde calorii. El nu mai este un sport dur doar pentru barbati, astfel ca vei intalni si femei la cursuri de grup. In ultimii cativa ani a plecat de la cele patru colturi inel in sala de gimnastica de langa usa.

Definit si ca un HIIT – antrenament de intensitate mare , pe langa faptul ca vei transpira si iti vei modela corpul, este si o modalitate excelenta de a te relaxa. Pentru a ajunge la sfarsitul clasei cu succes, trebuie sa inveti sa respiri corect, sa cresti intensitatea si viteza exercitiilor treptat pentru a nu-ti pierde echilibrul, dar si sa meditezi sa fii in prezent ca sa deii cea mai buna versiune a ta.

O executare gresita si un gand fugit inseamna o focalizare proasta si o reactivitate lenta cand vine vorba sa raspunzi la lovituri. Insa, odata ce il lasi pe Rocky sa te inspire, miscari precum 1-2, 1-2-3 din ring iti vor aduce satisfacii mai mari decat ridicatul greutatilor.

Box - antrenament de forta in tendinte 2018

Care sunt beneficiile boxului?

Acest sport are puterea de a te face frumos si mai puternic in timp ce lucrezi cu propria greutate. Iar lucrul cu propria greutate este o tendinta importanta a anului deoarece look-ul de culturist nu mai este atat de in voga. In plus, este ideal daca nu ai voie sa pui prea mare presiune pe articulatii.

Miscarile te vor imbunatati aerobic si anaerob. Iar pentru ca sunt implicati muschi mari, consumul de energie va ajunge la aproximativ 500 de calorii arse pe ora. Vei fii in forma. Vei imbunatati sistemul cardiovascular, dar vei dezvolta si forta. Este usor si distractiv, insa poate avea si cateva dezavantaje.

Box - antrenament de forta in tendinte 2018

De ce sa te temi de box?

Cu toate ca iti vei imbunatati pozitia corpului, sunt mari sanse si ca acesta sa sufere. O vanataie aici si acolo intr-un mediu sigur nu este chiar un capat de lume, insa din punct de vedere hormonal, boxul da dependenta.

Este impresionant sa descoperi ca poti alerga la nesfarsit intr-un parc, dar vei transpira si vei gafai dupa 3 minute in ring ca incepator. Salturile si combinatiile de miscari ale mainilor necesita atentie deplina, ceea ce il face sportul perfect pentru a-ti impiedica gandurile si pentru a creste increderea in sine, nivelul adrenalinei si hormonii fericiti.

Exista o rutina si in box, dar nu este ca atunci cand stai pe bicicleta si te rasucesti. Totul se refera la “acum” si la urmatoarul kapow. In scurt timp te vei mandri cu puterea corpului. Vei sari asa cum nu ai facut niciodata pe ringul de dans si vei castiga mult mai mult cu fiecare ora de pompare a inimii.

Vrei sa ne citesti in inbox?

Aboneaza-te acum si primesti un email cu noutati.

Nu iti vom spama inbox-ul. Te poti dezabona oricand.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *